شاخص بورس کانال ۹۹ هزار واحد را فتح کرد

شاخص کل بورس بعد از چند بار تلاش، در معاملات در پایان داد و ستدهای روز جاری با ۵۹۶ واحد صعود، برای نخستین بار کانال ۹۹ هزار واحد را فتح کرد.

 

به گزارش خبرگو ، به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، هر چند شاخص یک بار در چند روز گذشته برای چند دقیقه وارد کانال ۹۹ هزار واحد نیز شده بود و با عقب گرد به محدوده ۹۸ هزار واحد تاریخ سازی پایداری را شکل نداده بود اما امروز در انتهای چهارمین روز هفته جاری بالاخره این سطح از شاخص هم فتح شد تا برگ دیگری به تحولات ادامه دار در تالار شیشه ای شکل بگیرد.

افزایش شاخص های اصلی

بر اساس آمارهای بورس، امروز شاخص های اصلی بازار سهام با افزایش مواجه شدند. بر این اساس شاخص کل با ۵۹۴ واحد رشد معادل ۰.۶۰ درصد به ۹۹ هزار و ۲۲۴ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۹۰ واحد افزایش معادل ۰.۶۰ درصد به ۳۱ هزار و ۷۰۱ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۷۴ واحد رشد معادل ۰.۴۳ درصد به ۱۷ هزار و ۴۳۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۵۵  واحد افزایش، معادل  ۰.۴۳ درصد به ۱۳ هزار و ۱۱۷ واحد، شاخص آزاد شناور با ۶۶۴  واحد رشد، معادل ۰.۶۳ درصد به ۱۰۶ هزار و ۷۳۷ واحد، شاخص بازار اول با ۵۷۸ واحد کاهش معادل ۰.۸۲ درصد افزایش  به ۷۰ هزار و ۷۰۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۵۶ واحد رشد معادل ۰.۲۲ درصد، به ۲۱۰ هزار و ۱۴۱ واحد رسید.

 

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top