روابط عمومی های وزارت اقتصاد در بانک مهر ایران گرد هم آمدند

خبرگو: هفدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارايی به ميزبانی بانک قرض الحسنه در شرایطی برگزار شد که این وزارت خانه به رغم نداشتن وزیر، تلاش های ارتباطی و اطلاع رسانی خود را همچنان دنبال می کند.

به گزارش خبرگو در این نشست مرتضی اکبری مدیرعامل قرض الحسنه بانک مهر ایران ضمن خير مقدم بيان داشت : مشکلات اقتصادی اخير هجمه و فشار زيادی را بر وزارت امور اقتصادی و بانك مركزی و به تبع آن بانك ها و شركت های تابعه وارد نموده است و در اين عرصه حساس روابط عمومی ها نقش بسزايی در شفاف سازي و تنوير افكار عمومی ايفا مي كنند.

وی در رابطه با ایجاد فضای بی اعتمادی نسبت به وضعيت اقتصادی کشور بيان داشت : اعتماد سازی بين مردم، رسالت امروز روابط عمومی هاست و برگزاری نشست های هم انديشی و اتخاذ راهکارها و هماهنگی های لازم برای کاهش فشار اقتصادی بر روی بنگاه ها و جامعه، به برون رفت از مشكلات موجود كمك می كند.
 مدیرعامل قرض الحسنه بانک مهر ایران در رابطه با ایجاد فضای بی اعتمادی نسبت به وضعيت اقتصادی کشور بيان داشت : اعتماد سازی بين مردم، رسالت امروز روابط عمومی هاست و برگزاری نشست های هم انديشی و اتخاذ راهکارها و هماهنگی های لازم برای کاهش فشار اقتصادی بر روی بنگاه ها و جامعه، به برون رفت از مشكلات موجود كمك می كند.
وی با اشاره به ابزارها و امکانات تبلیغاتی روابط عمومی ها در بنگاه های اقتصادي خاطرنشان کرد : روابط عمومی های بانک ها و زيرمجموعه های اقتصادی از تجهيزات مناسب و مطلوبی برای اطلاع رسانی صحيح برخوردار هستند و با توجه به برجستگی های آنان در ابعاد فنی، علمی و تخصصی مي توانند در اين حوزه تاثيرگذار باشند.
سید مالک حسینی مشاور وزیر و رئيس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارايی نیز در این نشست با اشاره به اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهرايران در بهبود معيشت مردم گفت : بانک قرض الحسنه مهر ایران در کاهش فشار مالی بر آحاد جامعه نقش موثری داشته است و ميزان رشد منابع و زحماتی که در بانك قرض الحسنه مهرايران كشيده شده است زبان زد است و به عنوان يك سرمايه بزرگ برای كمك به نيازمندان واقعی جامعه تلقی می شود..
وی افزود : امروز در شرایطی هستیم که بايد در کنار هم باشيم و با همدلی و مودت به يکديگر کمك كنيم تا با سرعت بيشتری به حل مشكلات اقتصادی بپردازيم. سید مالک حسینی، در خصوص نقش موثر بانک قرض الحسنه مهرایران در کاهش فشار مالی بر روی آحاد جامعه تصريح کرد: وام هاي خرد با ماهيت قرض الحسنه مي تواند در برهه ای بخشي از مشكلات اقتصادی مردم را مرتفع كند و اين بانك با اقدامات و گامهای شايسته و مطلوب خود در اين راستا كارنامه قابل قبولی را ارائه داده است.
 در ادامه، تبادل اطلاعات و اخبار و ارائه گزارش اعضاء در خصوص اجرای برنامه های هفته دولت از محورهایی بود که در دستور کار جلسه قرار گرفت.

اصلاح شده شنبه, 10 شهریور 1397 15:50

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top