جزئیات تجمع سهامداران مقابل تالار حافظ بورس

یک مقام مسئول در بورس تهران درباره تجمع امروز برخی سهامداران کنتورسازی و آغاز مرحله دوم خرید سهام «آکنتور» از چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶ توضیح داد.

 

به گزارش خبرگو ، به نقل از بورس تهران، حمید روح بخش با اشاره به تجمع امروز برخی سهامداران شرکت کنتورسازی در مقابل تالار خیابان حافظ این بازار گفت: با توجه به سابقه رفتار هیجانی تعدادی از سهامداران  شرکت کنتور سازی و به منظور حفظ  آرامش بیش از ۱۰۰ معامله گر شرکت‌های کارگزاری و تعداد زیادی از سرمایه گذاران حقیقی حاضر در تالار، از ورود این افراد به تالار حافظ ممانعت به عمل آمد و این در حالی است که هم اکنون ورود و خروج سایر افراد برای پیگیری فعالیت‌ اداری با نظارت انتظامات بورس در جریان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده پیرامون رفع مشکلات سهامداران شرکت کنتور سازی تصریح کرد:  به تازگی مرحله دوم خرید سهام شرکت کنتورسازی از روز چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶ آغاز و تا روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه به مدت ۶ روز کاری ادامه دارد. سهام‌دارانی که تمایل به فروش سهام «آکنتور» دارند باید به کارگزاری‌های عضو بورس تهران در سراسر کشور مراجعه کرده و دستور فروش و فرم تعهد نامه واگذاری سهام را تکمیل کنند.

روح‌بخش، به تعداد سهام قابل فروش شرکت کنتور سازی ایران اشاره کرد و افزود: در حال حاضر امکان فروش برای هر کد حقیقی حد اکثر تا ۳۰۰۰ سهم فراهم شده است.

وی در انتها یادآور شد: در مرحله اول خرید سهام «آکنتور» بیش از ۳ میلیون سهم خریداری شد که بیش از ۲۰۰۰ کد اقدام به فروش کردند و در نهایت ۱۴۲۶ سهامدار از ترکیب سهامداری این شرکت خارج شدند.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top