توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهر کرج با حمایت‌های بانک شهر

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با تاکید بر این‌که ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهر کرج پاسخ‌گوی نیازهای شهروندان نیست، از توسعه این ناوگان با حمایت های بانک شهر خبر داد.

 

به گزارش خبرگو ، و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، دکتر مراد کردی با بیان این مطلب، گفت: خوشبختانه طی چند سال گذشته و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از عمران و آبادانی شهری، کمک به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کلان شهرها  به صورت ویژه در دستور کار مدیران ارشد بانک شهر قرار گرفته است.

کردی با بیان اینکه بانک شهر بزرگترین حامی و پشتیبان مدیریت شهری شهرهای مختلف کشور و به خصوص کلان شهرها است، افزود: بسیاری از پروژه‌های شهری که مدت‌ها متوقف شده بود؛ در حال حاضر با کمک‌های این بانک عملیاتی شده است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج با اشاره به همکاری بانک شهر و اگزیم بانک مجارستان برای تامین مالی تولید اتوبوس‌های درون شهری با استفاده از توانمندی تولیدکنندگان توانمند داخلی، تصریح کرد: ان‌شاءلله در آینده نزدیک، کلان شهر کرج به جدیدترین و مدرنترین ناوگان حمل و نقل مجهز خواهد شد.

کردی با تاکید بر اینکه بانک شهر توانسته در مدت زمان کوتاه فعالیت خود اعتماد شهروندان را جلب کند، گفت: در راس بانک شهر مدیرانی قرار گرفتند که سابقه فعالیت طولانی مدت در شهرداری‌های کلان شهرها را داشته و دغدغه آبادانی شهرها را دارند.

منبع:مهر

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top