بانک سپه در اجرای پروژه های ملی حضوری اثرگذار دارد

مدیرعامل بانک سپه، از دست آوردهای بانک در دوران پسابرجام گفت و مشارکت بانک در پروژه های ملی را بیانگر حضور اثرگذار بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی عنوان کرد.

 

به گزارش خبرگو ، به نقل از بانک سپه، محمدکاظم چقازردی در این دیدار گفت: فرهنگ بسیجی و ایثارگری در بانک سپه نهادینه شده و حدود ۲۵ درصد پرسنل بانک سپه از خانواده ایثارگران، جانبازان، آزاده و فرزند شهید هستند.

درک عمیق مدیران بانک سپه از شرایط اقتصادی

وی با بیان این که برنامه محوری شعار اصلی بانک سپه است اظهار داشت: بانک سپه با درک عمیق از وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور و به منظور بهره مندی حداکثری از ظرفیت اقتصادی پسا برجام، برنامه محوری را به عنوان اصلی ترین رویکرد مدیریتی مورد توجه قرار داده است.

چقازردی با بیان این که بعد از دو سال بانک سپه بالاترین رشد عملیات ارزی را در بین بانک ها به خود اختصاص داده گفت: برای نیل به این موفقیت بدون وقفه تلاش کردیم و با برنامه ریزی جلو رفتیم.

 کسب رتبه نخست در شبکه بانکی از لحاظ حجم فعالیت های ارزی

رئیس هیأت مدیره بانک اظهار داشت: براساس اعلام بانک مرکزی، بانک سپه در دوره پسابرجام از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا پایان آذر ماه ۹۶ از لحاظ حجم فعالیت های ارزی (تعداد و مبلغ) شامل گشایش اعتبارات و بروات اسنادی و صدور حوالجات ارزی با دارا بودن سهم حدود ۱۴ درصدی رتبه نخست را در بین تمامی بانک های کشور به خود اختصاص داده است.

 رشد ۸۱ درصدی سپرده های کل بانک

رئیس هیأت مدیره بانک سپه به بررسی اهم شاخص های عملکردی بانک در مقطع زمانی آذر ۹۴ تا آذر ۹۶ پرداخت و گفت: در دو سال گذشته کل سپرده های بانک سپه ۸۱ درصد رشد داشته که به معنی تلاش و موفقیت چشمگیر همکاران در شاخص های عملکردی بانک است.

 رشد ۷.۴ برابری سرمایه پایه بانک

وی با اشاره به افزایش ۷.۴ برابری سرمایه پایه بانک افزود: سرمایه پایه بانک با رشد ۷.۴ برابری با ۱۱ هزار و ۱۸۱ میلیارد ریال افزایش در آذر ماه ۹۴ به ۸۲ هزار و ۴۳۸ میلیارد ریال در پایان آذر ماه ۹۶ رسیده است.

مدیرعامل خاطر نشان کرد: نسبت کفایت سرمایه بانک از ۲.۱۲ درصد در آذر ماه ۹۶ با ۸.۳۵ واحد درصد رشد به ۱۰.۴۷ درصد در پایان آذر ماه ۹۶ رسیده است.

رئیس هیأت مدیره بانک اظهار داشت: مانده کل سپرده های بانک از ۴۴۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال در آذر ۹۴ با ۸۱ درصد رشد به ۸۰۷ هزار و ۳۸ میلیارد ریال در پایان آذر ماه ۹۶ رسیده این در حالی است که نقدینگی طی این دوره حدود ۵۲ درصد رشد داشته است.

رشد ۸۱ درصدی سپرده های مؤثر بانک

چقازردی با اشاره به رشد ۸۱ درصدی سپرده های مؤثر بانک افزود: سپرده های مؤثر بانک با ۸۰.۸ درصد رشد از ۴۱۹ هزار و ۹۴۵ میلیارد ریال در آذر ۹۴ به ۷۵۹ هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال در پایان آذر ماه ۹۶ رسیده است.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top