بازدهی مطلوب بازیگران مالی با ساختارهای بین‌المللی

معاون سابق سازمان بورس از ایجاد اولین کلینیک درمانگری مالی خبر داد و گفت: در این کلینیک برای استقلال ساختار مالی شرکتها پیشنهاداتی ارایه می شود.

 

به گزارش خبرگو ، محمودرضا خواجه نصیری در مراسم راه اندازی اولین کلینیک درمانگری مالی در بورس گفت: بنا داریم تا در نمایشگاه سال جاری بانک، بورس و بیمه از دستاوردی رونمایی کنیم که در سال های آینده به نفع اقتصاد و بالابردن جایگاه بازار سرمایه باشد.

معاون سابق سازمان بورس افزود: تصمیم گرفته ایم برای بهینه سازی ساختار مالی شرکت ها این کلینیک را معرفی کنیم تا در حقیقت به شرکت هایی که در اقتصاد  تمرکز را بر روی تکنیک، فناوری و تولید می گذارند، کمک کند از دستاورد مالی  بعنوان کمکی بزرگ برای بهبود، ثبات فعالیت ها و افزایش بازدهی استفاده کنند تا در این راستا همه تمایل به سرمایه گذاری پیدا کنند.

وی با اعتقاد بر اینکه استواری و بنای اصلی فعالیت و موفقیت شرکت ها در زمان ایجاد و ثبات پایداری آن، مستلزم ساختار مالی مطلوب است، افزود: در این کلینیک به تمامی شرکت ها پیشنهاداتی خواهیم داد و برای استقلال ساختار مالی آنها کمک می کنیم تا با ساختاری بین المللی و ظاهری مدرن، در حوزه مالی سریعتر به بازده مطلوب برسند و بهتر سرمایه گذاران را جذب کنند تا راحت تر به اهداف خود برسند.

خواجه نصیری ادامه داد: ما در کلینیک درمان گری مالی سعی بر اصلاح ساختار مالی شرکت ها دارد تا با چسباندن برچسب اعتباری مالی بر روی آنها سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری دعوت کند.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top