بازدهی شاخص بورس ۲۷ درصد شد

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون، در مدت ۱۸۵ روز معاملاتی با ۲۰ هزار و ۶۶۹ واحد افزایش، بازدهی امسال خود را به حدود ۲۷ درصد رسانده است.

 

به گزارش خبرگو ، به نقل پژوهشکده پولی و بانکی؛ از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۸۵ روز معاملاتی تعداد ۱۷۴ میلیارد و ۷۷۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۴۱ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال در ۱۱ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۶۳۹ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۹۹ میلیارد و ۲۹۸ میلیون سهم به ارزش ۲۱۶ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال در ۴ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۱۴۳ نوبت در بازار اول؛ ۶۴ میلیارد و ۳۵۲ میلیون سهم به ارزش ۱۵۲ هزار و ۹۷۵ میلیارد ریال در ۶ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۷۰۹ نوبت در بازار دوم؛ ۵۹ میلیون سهم به ارزش ۵۹ هزار و ۷۲۵ میلیارد ریال در ۱۶ هزار و ۷۸۹ نوبت در بازار بدهی؛ ۹ میلیارد و ۹۴۷ میلیون سهم به ارزش ۵۸۲ میلیارد ریال در ۱۹۸۴ نوبت در بازار مشتقه و ۱۱۱۴ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۱ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال در ۵۵ هزار و ۱۴ نوبت، مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۰ هزار و ۶۶۹ واحد افزایش معادل ۲۶.۸ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۷ هزار و ۸۹۹ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۵ هزار و ۹۰ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴۲ هزار و ۵۰ واحد افزایش مواجه شده اند.

منبع:مهر

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top