اپراتورها با صنعت پرداخت تعامل سازنده را آغاز کنند

یک مقام مسئول، در حمایت از تصمیم اخیر بانک مرکزی در خصوص توسعه استفاده از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی گفت: این تصمیم در زمان منطقی و در راستای تامین نیاز مردم اتخاذ شده است.

 

به گزارش خبرگو ، عبدالعظیم قنبریان، در حمایت از تصمیم اخیر بانک مرکزی در خصوص توسعه استفاده از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی گفت: این تصمیم در زمان منطقی و در راستای تامین نیاز مردم اتخاذ شده است؛ضمن اینکه مقدمه‌ای به جا برای اصلاح نظام کارمزد صنعت پرداخت است لذا وظیفه تمام اصحاب حوزه پرداخت و بانکی است که حمایت قاطع خود را از این تصمیم اعلام کنند .

وی افزود: امنیت، سهولت و سرعت کاربری و دسترس­‌پذیری، ابعاد اصلی نیازهای مردم در حوزه پرداخت است؛ با وجود اینکه با این تصمیم یکی از ابزارهای قابل دسترسی مردم حذف می­‌شود، اما امنیت، مهم­ترین شاخص در صنعت پرداخت بوده و اولویت آن باید در نظر گرفته شود؛ از طرفی با فراگیر شدن گوشی­‌های هوشمند و اینترنت همراه و همچنین بلوغ اپلیکیشن­‌های پرداخت، تمام ابعاد نیازهای مردم می­‌تواند از این طریق برآورده شود.

مدیرعامل تجارت الکترونیک پارسیان ادامه داد: این مجموعه با این رویکرد تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه اپلیکیشن تاپ و سایر فناوری­های نوین قرار داده است؛ از این رو این اقدام تاثیر منفی در این شرکت نداشته و کاربران همچون گذشته می­توانند از سرویس‌­های متنوع اپلیکیشن استفاده نمایند.

وی گفت: اپلیکیشن تاپ هم اکنون سرویس‌های کاربردی نظیر کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، کمک به خیریه، پرداخت جریمه و اخیرا امکان مانده گیری از حساب کارت های بانکی عضو شتاب را فراهم آورده که کاربران آن می توانند با امنیت و سهولت از آن استفاده کنند. از سوی دیگر، این تصمیم که در راستای حفظ امنیت خدمات پرداخت بوده و می تواند فصل جدیدی از همکاری های میان اپراتورهای تلفن همراه که دارای شبکه گسترده ارتباطی هستند و شرکت های psp ایجاد و با تعامل سازنده این دو حوزه  نسبت به گسترش صنعت پرداخت در حوزه­های امن­‌تر اقدام نمایند.

 

 

 

اصلاح شده شنبه, 14 بهمن 1396 06:08

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

اطلاعات

تصاویر

Top