عابربانک‌ها در شب عید ۵۰۰ هزار تومانی شدند

یک مقام مسئول در بانک مرکزی با اشاره به تمهیدات روزهای پایانی سال، گفت: افزایش سقف برداشت با توجه به شرایط پایانی سال و نیاز مردم تا سقف ٥٠٠ هزارتومان بصورت داخلی در هر بانک امکان پذیر است.

 

به گزارش خبرگو از پژوهشکده پولی و بانکی،  داوود محمد بیگی درباره تمهیدات اندیشیده شده از سوی بانک مرکزی برای دو ماه پایانی سال، اظهار داشت: قطعا در ماه های پایانی سال، بانک ها، شرکت های ارایه دهنده خدمات پرداخت و همچنین بانک مرکزی در حالت آماده باش قرار گرفته و شیفت های کاری نیز افزایش می یابد.

وی افزود: در این دوماه توجه به حوزه های پرداخت و تراکنش ها بیشتر مورد رصد و بررسی قرار می گیرد و اگر نیاز به ارتقا زیرساخت ها باشد، تغییرات لازم انجام خواهد شد.

مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی در ادامه گفت:با توجه به موارد سال های گذشته، حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش تراکنش وجود دارد و امسال هم قطعا چنین شرایطی داریم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

محمدبیگی همچنین درباره افزایش سقف برداشت در دو ماه پایانی سال، گفت: افزایش سقف برداشت با توجه به شرایط خاص پایانی سال و نیاز مردم به وجه نقد، تا سقف ٥٠٠ هزار تومان بصورت داخلی در هر بانک در دستور کار است.

اصلاح شده جمعه, 20 بهمن 1396 09:18

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top