اطلاعیه بانک انصار در مورد فعالیت جدید تعاونی اعتبار ثامن

بانک انصار در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با حمایت و هماهنگی «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» شعب «تعاونی اعتبار ثامن» به شعب این بانک تبدیل شده است.

به گزارش خبرگو ، و به نقل از بانک انصار، بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده از سوی ارکان نظام، «بانک انصار» که وجهه همّت خود را اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران قرارداده و در این مسیر مقدس گام‌های بلند و موفقی را برداشته است، ساماندهی برخی از مؤسسات را نیز با استفاده از امکانات و قابلیت‌های بانک در برنامه خود قرارداد تا مردم عزیز کشورمان با خاطری آسوده از اندوخته‌های خود بهره‌مند و از خدمات بانکی متنوع، شایسته و مطمئن برخوردار شوند.

در این راستا، با توجه به اولویت‌های موجود، در مرحله اول تجمیع، با حمایت و هماهنگی «بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران» شعب «تعاونی اعتبار ثامن» به شعب «بانک انصار» تبدیل و سپرده‌های مشتریان عزیز آن تعاونی به بانک منتقل و در روزهای آتی همانند سایر مشتریان بانک انصار از خدمات کامل بانکی، از جمله «شبکه شتاب»، بهره مند خواهند شد.

بانک انصار حضور مشتریان جدید را ارج نهاده و تمام امکانات و ظرفیت‌های خود برای ارائه خدمات بانکی با استفاده از «بانکداری تمام الکترونیک» در اختیار آنان قرار خواهد داد.

اصلاح شده شنبه, 15 ارديبهشت 1397 08:49

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top