به گزارش خبرگو ، این سرویس پشتیبانی برایمسافران و نیز رانندگان به صورت 24 ساعت شبانهروز تعریف شده است.{لینک}
مدیران اوبر همچنین اعلام کردند به تمام شکایاترسیده علیه رانندگان رسیدگی ویژه خواهند کرد و روی قبض الکترونیکی صادر شده برایمسافران مشخصات و پلاک خودروی رانندگان نیز درج خواهد شد. در ضمن اگر هرگونه حادثهجدی رخ دهد، به طور مستقیم به پلیس گزارش خواهند داد.
اکتبر سال گذشته لایسنس فعالیت تاکسی آنلایناوبر در لندن توسط TFL به دلیل افزایش اعمال مجرمانه از طریق اوبر به حالت تعلیق درآمد و حالا این کمپانی تلاش دارد تا با پیادهسازیدرخواست شهرداری و نهادهای قانونی، مجددا لایسنس خود را فعال کند.
ماه گذشته در پی شکایت درباره ساعت کاریرانندگان اوبر، مدیران این کمپانی تصمیم گرفتند تا مانع از کار مداوم رانندگانشوند و برای رانندگان سقف ساعت کاری تعریف کردند.
بسیاری از تاکسیداران سنتی از وجود رقیب آنلاینناراضی هستند و در برخی شهرهای جهان فعالیت اوبر به حالت تعلیق درآمده است.