به گزارش خبرگو ، این انسان دیجیتال که صورتیشبیه انسان دارد، قرار است پس از آزمایش حسن رفتار در بانک نت وست نیز به خدمتگرفته شود. این سخنگوی دیجیتال، لباس فرم بانک را نیز بر تن داشته و ضمن لبخند زدن بهمشتری، سوالات ابتدایی وی را پاسخ میدهد.
بانک سلطنتی اسکاتلند پس از اخراج صدها نیرویکار خود، تصمیم به استفاده از این سخنگوی دیجیتال در شُعَب خود گرفته است تاسوالات مربوط به گرفتن وام خانه و یا کمک به مشتریانی که کارت بانکی خود را گمکردهاند؛ پاسخ دهد.{لینک}
«کوین هَنلی» مدیر نوآوری در «نَت وِست» میگویدبرای آموزش به کارمندان نیز میتوان از «کورا» کمک گرفت که علاوه بر تغییر رفتارمشتری، با تغییرات سریع تکنولوژیک نیز سازگاری پبدا کند.
در حال حاضر نقش «چت بات»ها برعهده انسانهایدیجیتال است که کم کم این نقش تغییر و توسعه یافته و به زودی شاهد انجام وظیفه بهعنوان دربازکن بانکها و پاسخ به مشتریان از سوی انسانهای دیجیتال خواهیم بود.
«جان کرایان» مدیر دویچه بانک نیز معتقد است انسانهای دیجیتال جایگزین خوبی برای 48 هزار کارمند بانک هستند که میتوانندبدون خطای انسانی به مشتریان خدمات ارائه کنند.