وعده روحانی به مردم کرمان برای افتتاح طرح‌ها +تکمیلی

رئیس جمهور دقایقی قبل از طریق فرودگاه سیرجان وارد استان کرمان شد.

 

به گزارش خبرگو ،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی دقایقی قبل در سفری دو روزه وارد فرودگاه سیرجان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان استان کرمان قرار گرفت.

رئیس‌جمهور در نخستین برنامه سفر خود به استان کرمان با مردم  سیرجان در ورزشگاه تختی این شهرستان دیدار و سخنرانی می‌کند.

وی پس از این دیدار عازم منطقه معدنی و صنعتی گل‌گهر در سیرجان شده و  سه طرح مهم معدنی و صنعتی در این مجتمع با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

شرکت در جلسه شورای اداری استان کرمان و نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمان است.

قرار است حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در روز دوم سفر خود به استان کرمان از مناطق زلزله‌زده در استان کرمان نیز بازدید کند.

طرح‌های مهمی در این سفر افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی که به کرمان سفر کرده، در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم غیور استان کرمان، گفت: در این سفر غیر از اینکه با مردم بزرگ این استان هم در سیرجان و هم در کرمان ملاقات خواهیم داشت، در شورای اداری و اجتماع مردمی نیز حضور پیدا می‌کنیم و از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: طرح‌های مهمی در این سفر افتتاح می‌شود که شاید از لحاظ رقم، حجم و اهمیت از افتتاح‌های کم‌نظیر در تاریخ سال‌های اخیر در کشور باشد.

روحانی اضافه کرد: امروز اعلام خواهد شد که چه مقدار طرح و پروژه افتتاح می‌شود و قول‌هایی هم به مردم برای سال‌های پیش‌رو و پروژه‌هایی که مدنظر است، می‌دهیم.

رییس‌جمهور در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر ابراز امیدواری کرد که این سفر برای آینده استان کرمان شکوفایی به ارمغان بیاورد.

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top