به گزارش خبرگو ،خانم خان همچنین برند آرایشی خود را در اینستاگرام تبلیغ میکند و بیش از نیم میلیون طرفدار در این شبکه اجتماعی دارد.
او در اینستاگرام در مورد تجربه خود در مراقبت از مو و استفاده از حجاب چنین نوشت: «زمانی که روسریم را برمیدارم میخواهم که موهایم درخشنده باشند. آیا همه ما این را نمیخواهیم؟»
وی امیدوار است که با شرکت در این کمپین تبلیغاتی این پیام را به زنان جوانی که از حجاب استفاده میکنند منتقل کند که «حس تعلق، پذیرش و دیدهشدن» داشته باشند.
وی در این باره میگوید: «با این ایده مخالفم که کسانی که از موی خود مراقبت میکنند تنها این کار را به قصد نشان دادن مویشان به دیگران انجام میدهند. این تفکر حس استقلال ما را از بین میبرد. مراقبت از مو بخش بزرگی از مراقبت از خود است.»
وی همچنین ویدیویی از پشت صحنه و مراحل فیلمبرداری این تبلیغ در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
در سالهای اخیر شرکتهای تبلیغاتی در تلاشند که از مدلهای متفاوت از نظر نژاد، رنگ پوست، فرم چهره و اندام استفاده کنند. بسیاری این تغییر را حاصل فعالیت کسانی میدانند که با روشهای تبلیغاتی شیانگارانه از مدلها مخالفت کرده و در تلاشند تا نشان دهند انسانها چهره و اندام متفاوتی دارند که هر یک به نحوی زیباست.
گاهی نیز این تبلیغات راه اشتباهی را پیش گرفته و مضامین نژادپرستانه یا مذهبستیزانه آنان اعتراضات مردم را بر میانگیزند.