اجتماعي

اجتماعي (586)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

Children categories

علمی و آموزشی

علمی و آموزشی (20)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...
بهداشت و درمان

بهداشت و درمان (21)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...
شهر و جامعه

شهر و جامعه (420)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...
انتظامی و قضایی

انتظامی و قضایی (10)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...
محیط زیست

محیط زیست (2)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...
ارتباطات و روابط عمومی

ارتباطات و روابط عمومی (2)

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

View items...

محمد امین حسینی یک جوان با استعداد و توانمند که بیش از ۴ سال در حوزه سوشال مدیا و بلاگری در فضای مجازی اینستاگرام فعالیت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خبرگو، این جوان با محوریت برندسازی کسب و کار، پرسونال برندینگ یا همان برندسازی شخصی مشغول می‌باشد و در طی این سال ها ایشان کار خود را درحوزه تولید محتوا ، آموزش تبلیغات ، مدرس بلاگری در کسب و کار و در نهایت خدمات رزرو تبلیغات بدون واسطه با حدود ۴۰۰۰ هزار بلاگر و اینفلوئنسر شروع به کار کرد.

تا الان چند دوره کلاس آموزش تبلیغات و بلاگری برگزار کردید؟

بدانیم بلاگری یک هنر می‌باشد و همچنین میتوان نگاه تخصصی به این حرفه داشت .افرادی که تولید محتوا در کسب و کار انجام می‌دهند بر اساس علاقه و استعداد ذاتی که دارند همراه با ایده پردازی و خلاقیت در سناریوی خود به کار می‌برند که برای هر بخش جداگانه تعریف می‌شود.

در ابتدا دوره‌هایی را به صورت خصوصی و در قالب مشاوره برگزار کردیم اما در چند ماه آینده دوره‌ها در قالب بسته های تخصصی آموزشی طراحی و در حال آماده سازی برای ارائه می‌باشد . دوره‌ها ۱۵ تا ۳۰ ساعت به همراه مدراک معتبر دانشگاهی و آکادمی های آموزشی می‌باشد

بیشترین انتظاری که مخاطبین از تبلیغات بلاگرها دارند چیست؟

باید توجه داشت که جذب فالوور در زمینه تبلیغات فضای مجازی همیشه نباید در اولویت باشد بلکه بخش مهم‌ اثرگذاراری برای مخاطبین ، بازدهی در فروش ، مخاطب شناسی
تولید محتوای مناسب و تخصصی
ازجمله انتظارات مخاطبان است

1689489174672.JPG

پاسخ شما به افرادی که می‌گویند شرکت ما نیاز به برندسازی و تبلیغات ندارند هرچند که شناخته شده باشد چیست ؟

در واقع برندسازی و تبلیغات یک امر بدهی در کسب و کار است. که استمرار آن را نمی توان فقط به یک بازه زمانه اختصاص داد
دقیقاً همان زمان که تصور می‌کنید که دیگر به این تبلیغات نیاز ندارید گاهی رقبا از شما پیشی میگیرند و شما دچار چالش و وحتی با شکست مواجه شوید چرا که برند دیگری جایگزین آن شرکت قرار می‌گیرد.
یکی از دلایل اینکه شرکت‌های بزرگ مانند کوکاکولا به تبلیغات خود ادامه می‌دهند همین موضوع میباشد درگیر کردن ذهن مردم نسبت به محصولات خود است.

واینرها و بلاگرها در حوزه‌های مختلف و خاص خود که از همدیگر متمایز می‌باشند و فعالیت می‌کنند در نتیجه هر گروه مخاطب خاص خود و بازخورد خودش را دارد.

ضمن اینکه تعداد بلاگرهایی که چهره معروفی دارند خیلی کمتر از تعداد واینرها بوده همین امر باعث شده واینرها در برندسازی بیشتر ورود داشته باشند.

واقعاً بلاگری شغل پولساز و راحتی است؟

برخلاف بسیاری از تصور مردم که بلاگری و واینری شغل آسان و به سهولت می‌توان کسب درآمد کرد
این شغل مانند هر شغل دیگری سختی های خودش را دارد شاید تصور عموم مردم بر این باشد. یک سری افراد در رفاه و تفریح میباشند اما داخل بیوگرافی و زندگی شخصی‌شان بسیار چالش های اجتماعی، امنیتی و حتی چالش های خانواده دست و پنجه نرم می‌کند که کسی شاهد آن نیست
گاهی نیز بلاگرها واینر ها و در کل فعالان فضای مجازی در این زمینه ضرر مالی های مالی و اعتباری زیادی میکنند مثال برای انجام پروژه و تولید محتوا که قابل پخش نمیباشد به دلایل مختلف و یا بازدید و بازخورد مناسب نداشتن

1689489174668.JPG

سخن آخر: این شعار برند ما می‌باشد اگر تغییر نکنید جایگزین می‌شوید.

و لازم میدونم از خانم دکتر خاطره استاد رضایی هیئت مدیره محترم شبکه تعاون تجارت تشکری داشته باشم که با صدور حکم و انتصاب بنده را به عنوان دبیر کمیسیون فضای مجازی شبکه تعاون تجارت لطف خود راشامل حال بنده کردن
و همچنین قدردان مشاور و تنها حامی خود و برند دیجاک سرکار خانم سعیده مخلصی هستم .
و قدر دان خانواده ،دوستان و همه بزرگوارانی که در این مسیر من را همراهی کردن

برای ورود به صفحه ی اینستاگرام مستردیجاک روی اینجا کلیک کنید.

خبرنگار :مهدیه قطبی کهن

انتهای پیام

نشست خبری کنگره ملی بانوان ایرانی(باور) با حضور «خاطره استاد رضایی»؛ رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران و تنی چند از اعضای این کمیسیون و اصحاب رسانه چهارشنبه 31 خردادماه ۱۴۰۲ در محل اتاق تعاون ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرگو به نقل از اتاق تعاون استان تهران، استاد رضایی در ابتدای این نشست با بیان این که 9800 تعاونی در کل کشور مربوط به بانوان است افزود: این تعداد در 24 گرایش در حال فعالیت هستند که امیدواریم در آینده شاهد بیشتر شدن این آمار از سوی بانوان باشیم.

حقوق اساسی بانوان

استاد رضایی ضمن بیان این که آموزش، سلامت، غذا، مسکن و اشتغال از حقوق اساسی بانوان است گفت: امیدواریم که این نشست‌ها به سمت کسب و کار و آرامش بانوان ایرانی و خانواده‌های‌شان سوق پیدا کند.

رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران ضمن بیان این که طی سال‌های اخیر تمام تلاش اتاق تعاون ایران این بوده که ضعف‌های ساختاری و کسب و کار بانوان برطرف شود با اشاره به برنامه هفتم توسعه افزود: از طریق فراکسیون تعاون و فراکسیون زنان تلاش کردیم به بخش تعاون و به ویژه بخش زنان در لایحه هفتم توجه شود و امیدواریم تا مرحله تبدیل شدن لایحه به قانون، به مسئله تعاون در برنامه توجه شود.

گلایه از نادیده گرفته شدن بخش تعاون

استاد رضایی در بخش دیگری از سخنانش ضمن اشاره به اینکه قانون اساسی، اقتصاد کشور را به سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی تقسیم کرده، خاطرنشان کرد که در این تقسیم‌بندی، بخش تعاون نادیده گرفته شده مثلا هیچگونه حمایت مالی در حوزه مسائل زنان به دلیل نداشتن ردیف بودجه صورت نگرفته که همین نادیده گرفته شدن، این بخش را با چالش‌هایی مواجه کرده و در تلاش هستیم که حتی با وارد کردن منابع غیررسمی به این حوزه این چالش‌ها را برطرف کنیم.

رییس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران افزود: از آنجا که نگاه کلی ما این است که تمام خانواده ایران‌زمین حق زندگی دارند بنابر این تلاش بر این است که به هر نحوی مشکلات بخش آگاهی‌رسانی در حوزه مسائل مربوط به بانوان مرتفع گردد. اگر قرار است جامعه ایران سلامت و پرقدرت باشد باید جامعه زنان مد نظر قرار گیرد.

اعتمادسنجی منابع غیررسمی

استاد رضایی در در مورد اینکه منابع غیررسمی که قرار است به این حوزه ورود کنند چگونه مورد اعتمادسنجی قرار می‌گیرند گفت: برگزاری‌هایی که مجوز اماکن می‌گیرند عملا از نظر قانون رسمیت پیدا می‌کنند. اما اینکه در حوزه تخصصی چگونه رسمیت و اعتمادسازی صورت می‌گیرد بحث دیگری است. خیلی از همکاران ما در سالن‌های غیررسمی در حال برگزاری این همایش‌ها و آموزش‌ها هستند؛ زیرا بخش خصوصی هستند و برگزاری چنین همایش‌هایی با این شرایط برای‌شان حائز اهمیت است. به طور کلی تعصب خاص بر روی این مورد به لحاظ تخصصی وجود ندارد. اما وقتی این همایش‌ها و آموزش‌ها حالت کنگره به خود می‌گیرد، بحث تخصص و جامعه هدف نمود پیدا می‌کند.

ایده اصلی برگزاری این کنگره

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در مورد اینکه ایده اصلی برگزاری این کنگره توسط چه شخص یا اشخاصی ارائه شد گفت: نمی‌توان گفت چه کسی مبدع برگزاری این همایش بود. به طور کلی جامعه بزرگ خانواده‌های ایرانی به توجه نیاز دارد. اگر به بانوان‌مان توجه نکنیم این توجه از سوی دیگران به سوی آنها اعمال می‌شود. در واقع اگر به طور تخصصی به بانوان سرزمین‌مان فضای رشد ندهیم این خطر وجود دارد که از جاده‌های انحرافی این فضا در اختیارشان قرار گیرد. مشکلات موجود یک ریشه دارد که این ریشه به حداقل دو دهه گذشته باز می‌گردد. این ایده از جمع بانوان تعاونگر عضو کمیسیون اتاق تعاون ایران به همراه جامعه تخصصی که دغدغه‌مند این موضوع بود شکل گرفت و با تقسیم کار سعی در عملیاتی کردن آن نمودیم.

بودجه ناکافی

ایشان در مورد ارائه بودجه ناکافی از سوی دولت به بخش تعاون به گفت: این به نگاه دولت‌ها برمی‌گردد. نگاه دولت‌ها به این مقوله کاملا متفاوت است. نگاه به واژه تعاون از سوی دولت‌ها نگاهی کاملا سلیقه‌ای است. بعد از جنگ، فعالیت بخش تعاون آغاز شد بعد از مدتی دچار یک وقفه شد و با تغییراتی فعالیت خود را ادامه داد. اینکه نگاه دولت سیزدهم چگونه است باید بگوییم امیدواریم با توجه به تریبون‌های قوی که دولت سیزدهم در اختیار دارد و همچنین بیانات رهبری که فرمودند «تعاون، اقتصاد ملی و مردمی است و باید به آن بها داده شود» امیدواریم که شاهد تغییرات مثبت در این زمینه باشیم.

یکی از رسالت های کنگره باور آموزش و پژوهش می‌باشد.

«سعیده مخلصی» دبیر کنگره ملی بانوی ایرانی (باور)‌ نیز در ادامه این نشست، یکی از رسالت های این کنگره را سیاستگذاری کمیته علمی با محور آموزش، پژوهش و مطالعات عنوان کرد و گفت: در چند ماه گذشته در کمیسیون های مختلف ورود کردیم و توانمندی ها را ارائه کردیم.

وی گفت: اشتغالزایی پایدار و امنیت زنان در بستر خانه و خانواده ، امنیت در جامعه و فضای کسب و کار در بخش خصوصی وساختار دولتی رفع چالش های اقتصادی در حاشیه کلان شهرها و مرزهای کشور در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد از این رو رویدادهای تخصصی را به سمت مسئولیت پذیری اجتماعی و فضای کارآفرینی اجتماعی می بریم همچنین تعامل و حمایت های خوبی از سوی دانشگاه ها و پژوهشکده ها و نهادهای مربوطه صورت گرفته است.

مخلصی عنوان کرد: در پایان این کنگره سند ملی زیست بوم تعاون در بخش بانوان تدوین می شود.

«سعیده مخلصی» دبیر کنگره ملی بانوی ایرانی (باور)‌ نیز در ادامه این نشست، یکی از رسالت های این کنگره را سیاستگذاری کمیته علمی با محور آموزش، پژوهش و مطالعات عنوان کرد و گفت: در چند ماه گذشته در کمیسیون های مختلف ورود کردیم و توانمندی ها را ارائه کردیم.

وی گفت: اشتغالزایی پایدار و امنیت زنان در بستر خانه و خانواده ، امنیت در جامعه و فضای کسب و کار در بخش خصوصی وساختار دولتی رفع چالش های اقتصادی در حاشیه کلان شهرها و مرزهای کشور در این کنگره مورد بحث و بررسی قرار می گیرد از این رو رویدادهای تخصصی را به سمت مسئولیت پذیری اجتماعی و فضای کارآفرینی اجتماعی می بریم همچنین تعامل و حمایت های خوبی از سوی دانشگاه ها و پژوهشکده ها و نهادهای مربوطه صورت گرفته است.

مخلصی عنوان کرد: در پایان این کنگره سند ملی زیست بوم تعاون در بخش بانوان تدوین می شود.

برگزاری نمایشگاه های توانمندی بانوان

آقای قدمی ریاست شورای سیاست‌گذاری از استقبال بینظیر بانوان کشور در رویدادخبر داد و در خصوص بخش‌های مختلف کنگره افزود:

با توجه به اهمیت جایگاه بانوی ایرانی در عرصه اجتماعی و اقتصادی، و با نگاه همه جانبه به نیازها و توانمندی‌های بانوان در چند بخش طراحی شده است:

-در پنل‌های رویداد شامل:

پنل‌حقوقی بانوان/پنل مسئولیت اجتماعی/پنل زیست بوم بانوی ایرانی و گذارش پایداری کسب‌وکار/پنل اقتصاد و بازرگانی/مقامات و دست‌اندرکاران پاسخگوی سوالات مخاطبین خواهند بود.

-در بخش آموزش اساتید بنام کسب‌وکار کشور به آموزش مخاطبین خواهند پرداخت.

-در میزهای مذاکرات مستقیم B2B و B2G به اشتراک‌ گذاری توانمندی‌ها و هم‌افزایی و مانع‌زدایی از کسب‌وکار بانوان خواهیم پرداخت.

-نمایندگان سازمان‌ها در میزهای خدمت پاسخگوی مخاطبین خواهند بود.

-همچنین ایشان از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان، و معرفی بانوان توانمند حوزه‌های مختلف در حاشیه رویداد خبر داد.

سهم بانوان از کسب و کارهای فضای مجازی

در ادامه نشست خانم «شاه اسماعیلی»؛ کارشناس امور زنان با تاکید بر اینکه باید بازگشت موثری به حوزه زنان، اشتغال و توانمندی آنان داشته باشیم گفت: نرخ مشارکت زنان در اقتصاد از 17 درصد قبل کرونا به 13 درصد کاهش یافت اما نباید فراموش کنیم که در عرصه‌های غیررسمی مانند اشتغال، فضای مجازی و اینستاگرام 70 درصد کسب و کارها مربوط به زنان است.

همچنین به گفته شاه اسماعیلی بخش تعاون، سرمایه اجتماعی بالایی ندارد و متأسفانه استیلای گفتمان سرمایه‌داری در کشور حکمفرماست. ما تلاش کردیم در قالب کنگره زنان به تدوین سند کسب و کار بانوان بپردازیم و در این سند تلاش می‌شود از کنشگری اجتماعی زنان و کسب و کار آنان حمایت شود.

رفع چالش‌های اقتصادی بانوان

از طرفی سمیه رضوی عضو پنل تخصصی استاندارد و مسئولیت اجتماعی که در این نشست خبری حضور داشت گفت : جهانی‌ که امروز، آن را تجربه می‌کنیم، مملو از فرصت‌ها و تهدیدهای نو و جدید است. می‌توانیم با چند برابر کردن رفتار مسئولانه گشایشی در رویایی با چالش‌های بزرگ، تاثیر واقعی بگذاریم.

بدین منظور امروزه بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌ها از طریق خود اظهاری و خود ناظری بر محور استانداردهای بین المللی تلاش می‌کنند تا در مسیر توسعه پایدار بین سود و منافع اقتصادی کسب وکار و منافع عمومی جامعه تعادل ایجاد کنند.

رضوی تصریح کرد : دستیابی فراگیر به اهداف توسعه پایدار نیازمند به پی‌ریزی اقتصادی صحیح و عادلانه در جهت ایجاد رفاه، رفع فقر و هر نوع محرومیت و تلاش برای توسعه و تعاون عمومی بین همه مردم است.

توسعه جوامع محلی

اما «شهیدیان»؛ رئیس مرکز ترویج و آموزش مسئولیت اجتماعی گفت: مسئولیت‌پذیری اجتماعی و توسعه جوامع محلی و ارتباط جوامع محلی با کنشگران اجتماعی به عنوان مطالبه فردی و اقتصادی در شهر و روستا به‌شمار می‌رود.

به گفته وی؛ در شرکت‌های تعاونی 7 نفر و در شرکت‌های خاص یک نفر وجود دارد.

حمایت از یک بانوی حمایت از یک خانواده و جامعه است.

همچنین در ادامه دکتر سحر ناصر بخت ، عضو پنل تخصصی حقوقی کنگره باور،گفت : منشأ هر کار بزرگی زن است، زن کتابی است که جز به مهر و محبت خوانده نمی شود

زنان در دایره اجتماع بسیار وسیع و گسترده عمل کرده اند در همین راستا در کنگره ملی بانوی ایرانی توانمندی های زنان را به تصویر میکشیم

و در قالب حقوقی به مشکلات زنان بزه دیده و کسانی که دچار آسیب های اجتماعی شده اند خواهیم پرداخت که این شروعی برای کمک کردن به این افراد باشد و راهی هموار در مسیر زندگی شان میسر گردد چرا که هر فردی در جامعه از حقوق شهروندی برخوردار است و حمایت از یک بانو حمایت از یک خانواده و جامعه است.

مشکلات کسب و کار زنان

در پایان نشست، «دکتر قهرمانی»، کارشناس حوزه زنان، نبود سیاست کلان در حوزه زنان را از مشکلات کسب و کار آنان دانست و گفت: در کنگره ملی زنان تلاش می‌شود مواردی که در ارتباط با کسب و کار زنان باعث ایجاد جرم و بزه می‌شود، شناسایی و معرفی شود. در حالت کلی ارتکاب جرم زنان کمتر و درصد بزه‌دیدگی آنان بیشتر است، اما وقتی قرار باشد زنان حضور پررنگ‌تری در اجتماع داشته باشند، آسیب‌پذیری آنها هم بیشتر می‌شود.

وی گفت: اگر در قانون مبارزه با پولشویی دقت نشود، زنان می‌توانند در کسب و کارهای خود دچار بزه شوند، بنابراین کمک می‌کنیم میزان جرم و بزه‌دیدگی زنان در کسب و کارهای اجتماعی کاهش پیدا کند.

وی همچنین یکی از موانع را رویکرد فقهی و اجازه حضور زنان در اجتماع و در عرصه بین‌المللی منوط به اجازه شوهر عنوان کرد و گفت: در این زمینه باید سند جامع زنان تهیه شود. ما هنوز سیاست کلی در حوزه زنان نداریم. در این زمینه دچار سردرگمی هستیم و حوزه زنان در 10 سال آینده بسیار مهم خواهد شد.

لازم به ذکر است 25 مرداد ماه امسال اولین کنگره ملی بانوی ایرانی (باور) برگزار خواهد شد.

IMG 3369 1

IMG 3322

خبرگو
تازه ترین اخبار ایران و جهان

 

تصاویر

Top